dissabte, 15 de març del 2008

Presentació

Hola a tots i totes. Em dic Robert, tinc 29 anys i vaig nèixer a una calurosa tarda de l'octubre del 1.978 a Gijón. Les meves aficions i/o interessos son força variats, des de la lectura de temes d'actualitat, participació en actes d'indol polític, la pesca, el senderisme, viatjar, la informàtica... i un sinfí de coses més.
Vaig arribar a Catalunya al desembre del 2.000. En arribar-hi tot em semblava extrany i vaig tindre força dificultats per subsistir, però això es precisament un clar reflex de la meva vida, ja que sempre m’he trobat amb grans obstacles a totes aquelles coses que més desitjava, fins i tot m’atrevería a dir que molt més del que qualsevol es pot arribar a imaginar. No obstant però, vaig sortir endavant.
Vaig viure a la ciutat de Barcelona durant dos mesos, per a traslladar-me, més tard, a Vilanova i la Geltrú, on vaig romandre gairebé un any. Posteriorment vaig marxar a Girona, que ha estat el lloc on més he romàs.
Vaig treballar de diverses coses: de vigilant d’obra, d’operari l’aeroport Girona Costa Brava i d’informàtic, que es la meva professió.
Fa poc em vaig veure obligat a tornar a Gijón per un determinat motiu, tot i que segons les bones previsions d’aquest any, tornaré de nou a Catalunya.

En fí, això és un petit resum que he utilitzat com a introducció al meu blog personal.